sâmbătă, 31 iulie 2010

I like...

Imi plac multe , dar cel mai mult imi place sa-mi dau cu parerea despre tot in viata asta, cred ca toate au o explicatie si ca dak iti place sa crezi anumite lucruri, iti usurezi viata, prin a fi mai pozitiva intr-un fel sau altul, asa ca...mai jos am postat o lista cu tot (aproximativ tot) ce-mi doresc eu sa cred cand nu ies toate cum vreau eu .

Imi place sa cred :

- Ca am puterea sa shimb lumea

- Ca mancarea pe care o fac,e buna

- Ca daca dorm,toate problemele se rezolva

- Ca nu ma judeca lumea

- Ca pot sa nu plang atunci cand simt ca trebuie sa plang

- Ca exista prieteni adevarati

- In iubirea la prima vedere

- Ca Visele nu raman mereu doar vise

- Ca intr-o buna zi o sa am bani sa-mi cumpar toate ceasurile din lume J)

- Ca voi reusi sa gust o cafea dulce

- Ca voi ajunge in America

- Ca ochii albastri si caprui nu sunt atat de mincinosi,pe cat se zice ca sunt cei verzi

- Ca orice poveste are un final fericit

- Ca va mai exista o persoana care sa ma iubeasca asa cum m-a iubit cineva,candva

- Ca uneori,persoanele la care tin,nu sunt atat de ipocrite pe cum demonstreaza ca sunt

- Ca maine va fi cald si soare

- Ca voi mai avea parte de un revelion,ca cel de acum 3 ani

- Ca voi ramane mereu tanara

- Ca trandafirii nu se ofilesc niciodata

- Ca amintirile nu pot fi dureroase

- Ca daca ma trezesc dimineata,oglinda imi va spune “esti frumoasa ,si-asa somnoroasa”

- Ca va place ceea ce scriu

- Ca imi voi schimba biroul care mi-a facut cel putin 1000 de vanatai la genunchi pana acum

- Ca la anul voi merge in Croatia

- Ca roata mereu se intoarce

- Ca nu mai am nimic ce sa cred.

Si lista poate continua, dar astea sunt putinele dintre lucrurile care majoritatea fetelor le place sa creada ca-s adevarate, sau cel putin eu asa cred. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu