joi, 11 februarie 2010

Cand am draci...


...cand am draci,imi vine inspiratia si incep sa fac un joc inocent de cuvinte, ceva de genu iese :

Vrei sa ma enervezi,

Te fac sa explodezi !

Ma faci sa sufar,

Te bat de te fac nufar.

Vrei sa ma ocolesti..

De ce te mai obosesti sa te opresti?

Ma iei cu shusta

Du-te si te-mpusca.

Razi de mine,

Eu fac misto de tine.

Nu-ncerc sa-ti zambesc,

Cand defapt te dispretuiesc.

Asa sunt eu, asa raman,

Indiferent ca esti englez ori roman.

Cu vorba tu nu ma cuceresti

Ai nevoie de farmec de Odobesti.

Mai zi , mai zi

C-apoi te-oi si plezni !

Nu vreau sa te ranesc..

Dar chiar nu-mi pasa ce gandesti

:))) sper sa va placa umorul meu in momentele de fata :D

Un comentariu:

  1. Hai nu mai tragiza
    Nici redbull nu te va energiza...
    Asculta vantul cum bate..
    Esti pierdut rau frate..

    Dar ce-i cu versurile astea-n duium?
    Ce-i cu toata amorteala?
    Mai bine hai sa bem un pahar bun
    Mai bine insiram ameteala..

    Ca doar sesiunea a trecut
    Si cealalta-i inca departe
    Deci, iar e-un nou inceput
    Si de fericire nimic nu ne desparte!

    Fruntea sus si mergi mai departe
    Mai trage iar cate un fum
    Mai calca drept, mai la o parte,
    Si zi iar: azi iau ce-i mai bun!

    Ca asa ii viata.. nu iti da in mana, tre sa iti iei! :)) Good luck girls! Sa va traiasca blogu! :*

    RăspundețiȘtergere